Klachten

Klachtenregeling Kliniek het Bolwerk

Bij Kliniek het Bolwerk vinden wij het uitermate belangrijk dat onze cliënten tevreden onze kliniek verlaten.

Het kan echter onverhoopt voorkomen dat je niet tevreden bent over het resultaat van de behandeling die je hebt ondergaan, over de bejegening door ons personeel dan wel over andere zaken waarmee je bent geconfronteerd binnen onze kliniek. Wij zullen altijd ernaar streven om een optimaal resultaat te bereiken en te trachten een oplossing te vinden indien dit niet zo zou zijn. Je kunt erop rekenen dat wij je klacht te allen tijde serieus nemen.

Het bespreken of indienen van een klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met je naar een oplossing te zoeken. Ook help je ons daarbij om onze service in onze kliniek te verbeteren. In eerste instantie adviseren wij je altijd om de klacht te bespreken met degene op wie uw klacht betrekking heeft. Indien je een klacht hebt over een van de specialisten, maar je wenst niet met diegene in gesprek te gaan, dan is het altijd mogelijk om een van de andere specialisten hierover te consulteren. Wij zullen ons uiterste best doen om via deze weg tot een passende oplossing te komen.

Het is mogelijk dat er na overleg binnen de kliniek tussen je en de aangeklaagde, of na gesproken te hebben met één van de andere medewerkers, geen bevredigende oplossing voor uw klacht wordt gevonden. In dat geval bestaat er een klachtenregeling.

Stel hier je vraag

Zodat je goed voorbereid bent